Voldríem donar les gràcies a totes les persones que ens han dedicat part del seu temps en aquests últims mesos, els que han vingut a la botiga a comprar alguna cosa que necessitaven, que potser necessitaran o simplement un objecte de record. Gràcies. Ens hem sentit molt acompanyats en aquest acomiadament.
Ens ha posat una mica tristos veure la botiga tan buida d’objectes i alhora ens ha alegrat veure la botiga amb tanta gent. Feia anys que no vèiem la botiga tan plena, ho hem venut pràcticament tot!!!
Ens hem sentit molt estimats per aquest poble, pel nostre poble i sobretot per la seva gent. Gràcies. Gràcies a totes i tots els que heu escrit algun missatge per internet, els que esteu llegint aquest escrit i els que simplement en algun moment heu pensat en nosaltres. Els que heu recordat alguna anècdota de la botiga, com el soroll de la seva campana o com baixàvem les cadires lligades amb una corda. Gràcies. Gràcies de tot cor des de la cistelleria del carrer de Santa Maria, des de Cal Bolet o simplement des de la botiga sense nom!!!
Família Auladell
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok