Mal Servei d’Atenció al Soci/Sòcia de Caixa d’Enginyers

" Aquest fet ha provocat que la confiança que tenia dipositada en aquesta Caixa hagi minvat considerablement"

El passat juliol vaig recollir la divisa danesa i sueca que havia sol·licitat a una empleada de Caixa d’Enginyers perquè marxava de viatge cap a Dinamarca i Suècia del 12 al 20 de juliol de 2023. Vaig preguntar-li si podria bescanviar les corones que no gastés durant l’estada i em va assegurar que sí, sense dubtar. No ha estat així. En tornar del viatge una altra empleada va afirmar que no em podien canviar els bitllets sobrers, ja que la banca majorista europea de corones escandinaves estava intentant reduir l’ús de l’efectiu i que aquest fet havia estat molt recent. No és el que em van dir en altres oficines de canvi de moneda. Vaig escriure al Servei d’atenció al soci de Caixa d’Enginyers explicant que en cap moment se’m va advertir del risc que suposava demanar aquestes divises. Entenc que aquesta entitat és qui se n’hauria de fer càrrec i no fer pagar als socis i sòcies la incompetència d’algun dels seus treballadors. L’Entitat es limita a dir que es tracta d’una mesura temporal, i, això sí, ho tindran en compte per evitar queixes futures de la mateixa naturalesa. Aquest fet ha provocat que la confiança que tenia dipositada en aquesta Caixa hagi minvat considerablement.

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem