Resposta a la carta de Josefina Abella

"El contracte de concessió del servei de transport urbà de Sant Cugat va finalitzar el 30 de novembre de 2018 i, des de llavors, tenim un contracte amb continuïtat forçosa que no ens permet gestionar"

Benvolguda senyora Josefina Abella, som conscients de les deficiències del servei i les conseqüències. El contracte de concessió del servei de transport urbà de Sant Cugat va finalitzar el 30 de novembre de 2018 i, des de llavors, tenim un contracte amb continuïtat forçosa que no ens permet gestionar el servei tal com voldríem i ens impedeix impulsar millores a Sant Cugat i dur-hi a terme noves inversions. D’acord amb la Llei 31/2010 de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, aquesta és l’administració competent en el transport públic i, conseqüentment, qui se n’ha de fer càrrec.

Per aquest motiu, el passat 1 de març, ens vam reunir amb el president de l’AMB, senyor Jaume Collboni, i li vam traslladar la nostra preocupació per la gestió del transport urbà i la falta de cap avenç significatiu per resoldre la situació actual. La nostra demanda va ser recollida. 

Igualment, continuem treballant per resoldre-ho al més aviat possible i en aquest sentit, en el ple municipal de març debatrem un acord per requerir a l’AMB que subrogui i assumeixi immediatament la gestió del servei de transport urbà al municipi així com la reclamació dels 20 M€ que l’Ajuntament ha hagut d’assumir per mantenir de forma forçosa les línies d’autobús tot i no tenir-ne la competència.

Gràcies per la seva comprensió.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem