Usuària habitual, tracte vergonyós

Mateu expressa la seva decepció pel tracte rebut per part d'un conductor d'autobús

Voldria expressar la meva decepció pel tracte rebut pel conductor de l’autobús L1 que utilitzo diàriament per arribar a l’estació. L’altre dia, en intentar validar la T-usual, he recordat que havia caducat el dia anterior, i com que era festiu, no la vaig poder recarregar. El conductor, en lloc de facilitar la situació, m’ha acusat de mentidera i m’ha dit que no la carregava des de maig (he comprovat que l’última recàrrega va ser al maig i caducava ahir).

Li he dit que a l’estació la podia recarregar i validar de nou. Ho ha refusat i em deia que pagués el bitllet senzill d’1,90 €, sabent que havia de carregar 22 € al cap de 5 minuts. Cal dir que només accepta efectiu, cosa que dificulta molt la gestió per a qui no en porta, i que tampoc és possible recarregar amb targeta de transport.

Si l’autobús no permet recarregar amb targeta, s’hauria de permetre validar a posteriori, sobretot a una usuària habitual. Demà li ensenyaré la foto de la recàrrega al conductor perquè reflexioni sobre la seva actitud, que va ser totalment inapropiada i gens orientada al públic amb la comprensió i facilitant alternatives.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem