Voldria expressar la meva decepció pel tracte rebut pel conductor de l’autobús L1 que utilitzo diàriament per arribar a l’estació. L’altre dia, en intentar validar la T-usual, he recordat que havia caducat el dia anterior, i com que era festiu, no la vaig poder recarregar. El conductor, en lloc de facilitar la situació, m’ha acusat de mentidera i m’ha dit que no la carregava des de maig (he comprovat que l’última recàrrega va ser al maig i caducava ahir).
Li he dit que a l’estació la podia recarregar i validar de nou. Ho ha refusat i em deia que pagués el bitllet senzill d’1,90 €, sabent que havia de carregar 22 € al cap de 5 minuts. Cal dir que només accepta efectiu, cosa que dificulta molt la gestió per a qui no en porta, i que tampoc és possible recarregar amb targeta de transport.
Si l’autobús no permet recarregar amb targeta, s’hauria de permetre validar a posteriori, sobretot a una usuària habitual. Demà li ensenyaré la foto de la recàrrega al conductor perquè reflexioni sobre la seva actitud, que va ser totalment inapropiada i gens orientada al públic amb la comprensió i facilitant alternatives.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok