Adaptar-nos a les noves exigències dels consumidors

'Hem de seguir adaptant-nos als nous temps i a les noves exigències dels consumidors, buscant una sinergia entre l'ús de les noves tecnologies, el comerç tradicional i l'atenció presencial'

Comença el compte enrere per a la campanya nadalenca de Sant Cugat Comerç, que presentarem pròximament, amb l'objectiu d'incentivar les vendes en els comerços de la ciutat durant el període nadalenc d'enguany. En aquest sentit, les botigues físiques segueixen sent les més apreciades per part dels consumidors. Segons dades de l'informe Retail 2022 de la plataforma tecnològica Adyen i KPMG, el 64% dels consumidors valoren més la possibilitat de tocar, sentir o provar físicament els productes, i el 59% prefereix comprar en botiga física.

La tecnologia també ha entrat en joc, i en aquests moments és fonamental per a crear una experiència de compra que valgui la pena. De fet, el 55% dels consumidors considera que és més probable que comprin en els comerços que utilitzen la tecnologia per millorar l'experiència.

Queda clar, doncs, que hem de seguir adaptant-nos als nous temps i a les noves exigències dels consumidors, buscant una sinergia entre l'ús de les noves tecnologies, el comerç tradicional i l'atenció presencial, creant espais d'experiència i multifuncionals que mostrin els productes que poden adquirir a traves de qualsevol canal.

I ara que s'acosta un dels períodes més esperats per als nostres comerços, des de Sant Cugat Comerç us animem a seguir donant suport al comerç de la nostra ciutat, comprant en clau local i productes de proximitat.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem