Els veïns de l'avinguda del Baixador fa massa anys que pateixen una situació injusta. Durant més d'una dècada s'han anunciat projectes, calendaris i compromisos d'urbanització que no s'han acabat materialitzant. Carrers de terra, pols constant, fang quan plou, dificultats de mobilitat i una sensació d'abandonament que s'ha allargat massa temps. Malgrat això, els veïns han continuat pagant els mateixos impostos que aquells barris que sí disposen de tots els serveis i infraestructures corresponents.
Aquesta situació no és responsabilitat dels veïns, sinó de molts anys de retards i incompliments administratius que han impedit executar unes actuacions llargament anunciades. Per això, des del Partit Popular de Valldoreix hem presentat una moció perquè l'Ajuntament de Sant Cugat estudiï i impulsi mecanismes de compensació fiscal per als afectats mentre la urbanització definitiva no sigui una realitat.
Celebrem que aquesta iniciativa hagi estat aprovada. No es tracta de privilegis ni de tractes de favor, sinó de justícia i d'equitat. Quan una administració no presta uns serveis en les mateixes condicions que a la resta de ciutadans, és raonable que es busquin fórmules per compensar aquest perjudici.
La política ha de servir per resoldre problemes reals. Ara toca convertir aquest acord en mesures concretes i accelerar definitivament les obres pendents. Els veïns de l'avinguda del Baixador han esperat massa temps. És hora de passar de les promeses als fets.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok