Dayketing

Dayketing podria ser el nom de qualsevol cosa. Des d’un futbolista a una pàgina web d’aquestes que t’ajuden a trobar parella. Però el contingut que se’n deriva resulta més interessant.

Des d’un punt de vista purament divulgatiu, el dayketing es presenta com una forma de marketing que té com a objectiu aprofitar dates senyalades al calendari per donar ressò al teu producte. Per entendre’ns, com si en el dia mundial de l’aigua qualsevol empresa d’aigua aprofités per crear un eslògan comercial amb la seva marca i el citat esdeveniment al calendari.

Un concepte segurament amb poca influència en el consum, o, si més no, amb una repercussió en el consum molt relacionada amb l’habilitat per crear eslògans publicitaris amb cert contingut real. Però sens dubte, una idea amb molt marge de maniobra i que obre portes per empreses i, per què no, petits comerços.

El santcugatenc Luiggi Sarrias, el qual no heu de conèixer, ha estat el creador del concepte sobre aquesta tècnica. En temps on tant empreses com comerços veuen seriosament compromeses les seves vendes, idees com aquestes poden ser un punt d’inici o una alternativa que permetin altres formes de presentar-se.

Pensar en positiu permet arribar a idees que, un cop desenvolupades i presentades, segurament serviran a moltes persones.

 
Comentaris

Destaquem