Defensa dels drets de proximitat

'La manca de resposta crea desconfiança i desafecció cap a l'administració municipal i cap a la figura de la síndica'

El passat dia 18 de setembre vaig presentar, davant del Ple Municipal, l'informe de les actuacions dutes a terme durant l'any 2022. Aquest document pretén recollir les actuacions més importants dutes a terme per aquesta institució en defensa dels drets humans de proximitat de totes les persones que habiten o transiten per la nostra ciutat.



Les nostres intervencions, pronunciaments i propostes es fan, no només com una crítica a les deficiències de l'administració, sinó amb la voluntat de millorar el funcionament dels serveis municipals. He de dir que la ciutadania és cada cop més exigent i demanda als seus representants una administració molt més àgil, transparent i eficaç.

Independentment de l'àmbit al qual correspon la queixa el motiu principal que expressa la ciutadania, és la manca de resposta per part de l'administració. No és acceptable el silenci administratiu. És una vulneració flagrant dels drets i, per tant, el repte és aconseguir que sempre que la ciutadania presenti una petició obtingui una resposta expressa, dins dels terminis establerts. Sigui favorable o desfavorable a la seva petició.

La manca de resposta crea desconfiança i desafecció cap a l'administració municipal i cap a la figura de la síndica. Els motius de queixa són, entre altres: endarreriments en la concessió de llicències d'obres, modificació de rutes autobús urbà, neteja i manteniments de la ciutat.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem