El passat dilluns 22 de juny vam celebrar l'Acte de Reconeixement als Mèrits Esportius de Sant Cugat, un esdeveniment impulsat aquest mandat per posar en valor l'esport de la ciutat i compartir-ne els valors amb clubs, esportistes i famílies. Sant Cugat és una ciutat multiesportiva, amb una gran vitalitat esportiva i amb clubs que fan una feina extraordinària. Dilluns ho vam tornar a veure: esportistes, equips, entrenadors, entitats i famílies compartint l'orgull de formar part d'aquesta gran comunitat.
Vull agrair especialment a les famílies la paciència, la comprensió i el bon tarannà en la gestió de l'espai. L'aforament es va quedar petit, i som conscients que aquest és un aspecte que hem de millorar. Gràcies per adaptar-vos a la situació i per fer possible que l'acte es pogués desenvolupar amb normalitat. Darrere de cada esportista hi ha moltes hores d'esforç, però també hi ha famílies que acompanyen, animen i fan possible que els seus fills i filles puguin créixer a través de l'esport. Aquest acte també és, en part, un reconeixement a vosaltres.
L'esport de Sant Cugat és motiu d'orgull. No només pels resultats, sinó per les persones que hi ha al darrere. Dilluns ho vam tornar a comprovar. De cara a l'any vinent treballarem per gestionar millor l'aforament i perquè l'acte pugui brillar en tota la seva plenitud.
Gràcies a tothom qui ho va fer possible.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok