Per un màrqueting en català

El pròxim 30 d'abril Sant Cugat acollirà la primera jornada de màrqueting en català amb l'objectiu de normalitzar l'ús del català a les empreses

Sant Cugat conté un dels teixits empresarials més importants del país i avui dia és un referent per l'ecosistema que s'ha generat, per la localització, la tipologia de treballadors, els serveis a empreses o les relacions que s'hi estableixen.

A la ciutat cada dia acollim més multinacionals que arrelen al territori, donen feina i conviuen amb tota mena d'empreses i comerços. I en part, aquesta és una de les realitats que ens obliga a reivindicar el paper del català a les campanyes de comunicació i màrqueting.

El pròxim 30 d'abril Sant Cugat acollirà la primera jornada de màrqueting en català amb l'objectiu de normalitzar l'ús del català a les empreses. Sant Cugat, a banda de ser un referent econòmic també serà un referent lingüístic que reflexiona sobre el màrqueting que contribueix a normalitzar el país.

És important que les empreses entenguin que les campanyes de màrqueting s'han d'adaptar als usuaris i que si els seus potencials clients resideixen en territori català, emprar el seu idioma sempre serà un valor afegit. És per això que a la primera jornada de màrqueting en català hi participaran professionals que explicaran com treballen per tal de demostrar que fer campanyes en català és possible i rendible.

 
Comentaris

Destaquem