Les queixes sobre CaixaBank

'Anar a l'oficina dels Quatre Cantons continua exigint que els clients estiguin disposats a perdre el temps fent cua tot esperant ser atesos en un diminut taulell per a dues persones'

El 12 de juny de 2009, ara fa dotze anys, vaig publicar un article al Diari de Sant Cugat en què recollia les moltíssimes queixes de persones contra el tancament de l'agència que 'La Caixa', l'actual CaixaBank, tenia al carrer de Francesc Moragas amb el consegüent traspàs de clients a l'agència dels Quatre Cantons. Això comportava una forta concentració de clients i provocava llarguíssimes cues, ja que s'encabia en un petit i únic espai els clients de dues sucursals. 

En aquell moment, Sant Cugat tenia 80.000 habitants, ara en té 93.000 i la situació és encara més greu. Recordo que en llegir l'article, el director de l'oficina d'aleshores, em va dir que havien tancat l'agència de Francesc Moragas perquè el lloguer era massa alt (!!!).

Em va semblar d'un cinisme fora mida. Ara, anar a l'oficina dels Quatre Cantons, que és la més cèntrica, continua exigint que els clients estiguin disposats a perdre el temps fent cua tot esperant ser atesos en un diminut taulell per a dues persones. I és que amb el tancament de l'agència de l'avinguda Cerdanyola la situació s'ha agreujat espectacularment, sobretot per a la gent gran. 

Per això els veïns del barri de Sant Francesc en demanen la reobertura. En la seva defensa, Junts per Sant Cugat va presentar una moció a l'Ajuntament, que va ser rebutjada pel tripartitCiudadanos. Cop de porta a la ciutadania i rentada de mans: ja t'arreglaràs. L'excusa és que un banc és una entitat privada. Ah, sí? És una entitat privada? Aleshores com és que els seus forats econòmics els cobrim nosaltres? Com és que es cobreixen amb els nostres diners? Estan al nostre servei o som nosaltres els qui estem al seu?

 
 
Comentaris

Destaquem