Som de Sant Cugat

Resulta ser un bon observatori del comportament humà

M'agrada formar part dels grups de veïns de la ciutat organitzats a les xarxes socials. N'hi ha al Facebook uns quants: Som de Sant Cugat, o Som de Sant Cugat (sense/sin censura), Amics/amigues de Sant Cugat, etc. També n'hi ha per al mòbil, com els famosos grups de whats app, o Nextdoor, l'app americana que s'ha posat en marxa per a la gent de Valldoreix. Trobo que és una eina molt útil per saber què li passa a la gent. Per interactuar, i crear xarxa ciutadana.

Els missatges que abunden són majoritàriament demandes com aquesta:

-"Bon dia. He de comprar recanvi goma d'una rentadora Siemens. Sabeu on en puc trobar? Merci."

N'hi ha de ben curiosos, almenys per mi, com aquesta petició de llibres:

-"Hola, alguien tiene novelas harlekin jazmín, románticas."

O aquest, on s'entreveu l'estiu educatiu d'aquesta família:

-"Hola, si alguien tiene o conoce de alguien que tenga un hámster para adoptar que contacte conmigo, por favor. Mi hija, de 12 años quiere un hámster al que cuidar
(No es un capricho pasajero, lleva 2 años pidiéndolo) Le hemos dado el OK, pero a condición de que debe ser adoptado. Gracias.
"

Però alguns tenen aquest to agre:

-"Acabo de rebre un correu de la Caixa amb data de fa 3 mesos, és vergonyós el servei de correus d'una localitat que vol ser capdavantera amb molts aspectes i està considerada com una de mes cares del país, sort que tinc controlats tots les meves obligacions, hagués vengut oli per un tubo si fos una cita mèdica i hores d'ara estes caducada.... Gràcies servei de correus ... !!! Sou incompetents!!!"

No em digueu que no resulta ser un bon observatori del comportament humà!

 
Comentaris

Destaquem