4 dijous de novembre

'El dijous, 6 vam inaugurar una nova exposició de quadres de la nostra amiga Teresa Urgell, que ens ha demostrat les seves dots artístiques'

El dijous, 6 vam inaugurar una nova exposició de quadres de la nostra amiga Teresa Urgell, que ens ha demostrat les seves dots artístiques, malgrat la dificultat física que pateix.

El pròxim dijous, 13, a les 6 de la tarda, farem la pre- sentació de la nova novel·la del nostre amic Carles Cabanas, “El somriure del Jean-Michel”, que segur que serà interessant, amb la seva prosa lleugera i dinàmica.

El dijous, 20, a les 6 de la tarda, tindrem la presen- tació del llibre d’ Imma Pueyo Fotografia a Sant Cugat. Carles Cabanas, on, com diu en Domènec Miquel a la Presentació, “l’autora d’aquest estudi aprofita la vida d’en Carles Cabanas, per realitzar, també, un esbós de la vida quotidiana de la joven- tut en les dècades de 1960 i 70, la generació de postguerra”.

I ja avancem que el dijous, 27, a les 5 de la tarda, el Domènec Miquel ens il·lustrarà sobre la vida de Joan Auladell, el que va ser propietari de la masiade Can Gatxet i al Llegat del qual li devem que la Llar gaudeixi del nostre magnífic local.

Llar d’Avis de Sant Cugat
Carrer de Valldoreix, 9, 08172 Sant Cugat www.llaravissantcugat.cat

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem