42ns Jocs Florals de la Gent Gran

'Enviarem la convocatòria a totes les residències, casals i entitats de Gent Gran de Catalunya'

Tot just començar el nou any, la comissió organitzadora, integrada per representants de la nostra Llar d’Avis, l’Associació de Gent Gran de Sant Cugat i el Casal d’Avis de Sant Cugat, anunciem la convocatòria dels 42ns Jocs Florals de la Gent Gran. 

Com sempre, 4 categories: la Flor Natural, de tema lliure; la Viola, d’aspectes espirituals o religiosos; l’Englantina, relacionada amb el país o la natura, i la Narrativa, també de tema lliure.

El termini de presentació serà fins al dia 30 d’abril i l’acte es farà el dia 24 de maig a la seu de la nostra Llar d’Avis.

Enviarem la convocatòria a totes les residències, casals i entitats de Gent Gran de Catalunya.  En les darreres edicions hem tingut treballs de 18 poblacions: Aiguafreda, Barberà del Vallès, Barcelona, Castellar del Vallès, Cerdanyola del Vallès, Cervelló, la Ràpita, l’Hospitalet, Matadepera, Mataró, Polinyà, Rubí, Sabadell, Sant Boi de Llobregat, Sant Cugat del Vallès, Sant Feliu de Codines, Santa Maria de Palautordera i Terrassa.

Llar d’Avis de Sant Cugat

Carrer de Valldoreix, 9, 08172 Sant Cugat

www.llaravissantcugat.cat

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem