El passat 18 de maig, Àlex Alonso Guasch es va proclamar subcampió de Catalunya d’Enduro en categoria júnior. En Alejandro López-Cerón Arévalo, per la seva banda, continua progressant en la categoria sub-23 i cada cop més a prop del podi.
El passat cap de setmana, a més de la plata aconseguida per Nuria Quintana al Campionat d’Espanya d’Aquabike, Carlos A. Vilella va assolir una 8a posició. A Empuriabrava, diversos membres van participar en el triatló multidistància (half, olímpic i sprint), destacant la 1a posició de Britta Stemmeler en el seu grup d’edat en distància sprint.
Dues noies sub-23 van gaudir de la Cursa DiR Diagonal, assolint bones marques.
El jove Theo Lonngren va competir per primer cop al Campionat de Catalunya Super Sprint a Calella, acabant 20è i demostrant un gran potencial.
En gravel, presència a la Gravel Penedès de 150 km i, com sempre, cap de setmana actiu amb sortides de l’escola BTT, escola Enduro, i grups de BTT i carretera.
informacio@ucsantcugat.cat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok