Aquest dissabte 15 a les 18 h, arriba a l’Ateneu una nova proposta dins del cicle de Microteatre, amb obres de petit format pensades per un públic reduït i proper. En aquesta ocasió podrem gaudir d’Aula Brecht, un espectacle que reuneix una quinzena de textos i poemes d’un dels dramaturgs més influents del segle XX, l’alemany Bertolt Brecht. Una visió cronològica de la seva trajectòria creadora i vital a través de dotze textos, traduïts de l’alemany al català per Feliu Formosa.
Dirigida per Carles Grau, l’acció transcorre en una aula. Projectant l’enèrgic esperit de rebel·lió de Brecht, l’actor Oscar Intente s’ajuda en el diàleg amb el públic de pinzellades poètiques i d’humor. Una pissarra serveix per subratllar o analitzar els conceptes i dibuixar metàfores que amplifiquen el contingut dels textos. “Si els taurons fossin persones serien aleshores més amables amb els peixos petits?”
L’entrada té un cost de 12 €, (10 € per a socis de l’Ateneu) i serà necessària inscripció prèvia a www.ateneu.cat/inscripcions.
Ateneu Santcugatenc – Centre Cívic Sant Cugat
Avinguda de Gràcia, 16 - 936 745 195

Bertol Brecht a l’Ateneu. FOTO: Ateneu Santcugatenc
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.