Concerts de Jazz per aquesta setmana a Sant Cugat

Espai cedit a les entitats locals

Per aquesta setmana hem organitzat un parell de concerts que us interessen. Per començar, el diumenge 10 d'abril hi tindrà lloc el Cicle de Jazz en Viu al Cafè-Auditori. Ens visita una formació molt vinculada a aquest cicle: el Jazzenviu Sessions Quintet. Arrel de la creació d’aquest cicle de jazz santcugatenc, s’ha creat un col·lectiu de músics molt vinculat a la nostra ciutat i a l’entitat Jazzenviu que des de fa temps organitzen sessions musicals de manera regular.

Així neix aquesta formació que ens mostrarà el resultat d’aquestes trobades. Marcus Gibert (saxo tenor), Guillem Jubany (guitarra), Federico Mazzanti (piano), Ignacio Sabadell (contrabaix) i Óscar Jorba (bateria). No us ho perdeu! Hora del concert: 21 h

Més endavant, el dijous 14 serà el torn del curiós Cicle de música al Mut. On tindrem el plaer de tornar a escoltar un duet que ens fa vibrar amb cada cançó que interpreten. Parlem de les veus i les guitarres de Mane Ferret i Carlitos Lage, una formació de música cubana i blues caribeny amb una forta personalitat i magnetisme.

Ens interpretaran un repertori que inclou tant composicions originals com el millor del repertori tradicional cubà. Us el perdreu? Hora del concert: 20.45 h

 
Comentaris

Destaquem