Coneguem el Decret d’Inclusió

"Aquest decret atorga el poder de la decisió de  l’escolarització dels infants amb necessitats d’educació especials als Equips d’Assessorament Pedagògic"

Aquest decret (Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu) atorga el poder de la decisió de  l’escolarització dels infants amb necessitats d’educació especials als Equips d’Assessorament Pedagògic (EAP), que són els qui tenen el poder de decidir si aquests infants tenen necessitats específiques de suport educatiu.

“Per a l’escolarització d’un alumne en un centre d’educació especial, cal: el reconeixement de necessitats educatives especials de l’EAP, l’acceptació dels pares, mares o tutors a la proposta d’escolarització feta per l’EAP.”

El mateix decret explica que “es consideren alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu” sis categories d’infants, una de les quals la componen: “els alumnes amb necessitats educatives especials associades a discapacitats físiques, intel·lectuals o sensorials, trastorns de l’espectre autista, trastorns greus de conducta, trastorns mentals, i malalties degeneratives greus i minoritàries.”

Acompanya'm

Acompanya'm

Clara Bargalló 

Acompanya’m StQGAT  · acompanyam.cat

acompanyam@acompanyam.cat

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem