Fa temps que el desànim sembla haver-se instal·lat al moviment independentista. Moltíssima gent va veure il·lusionada com s’obria la porta a un futur més pròsper i més lliure amb la proclamació de la República catalana. Molta gent s’hi va implicar fins al moll de l’os i molta en va patir, i pateix encara ara, les conseqüències.
Tot el poble que s’hi va llançar a donar suport als seus polítics perquè fessin la feina que els pertocava se sent, i amb raó, traït i abandonat.
L’actuació de vegades mediocre i sovint nefasta dels polítics autoanomenats independentistes ha portat un govern col·laboracionista a la Generalitat i a un estat espanyol fatxenda en contínua lluita, sovint bruta, contra l’independentisme.
És lògic el desànim, però sabem que l’única lluita que es perd és la que s’abandona. La lluita és millor l’antídot contra el desànim, perquè allò que no fem nosaltres, no ens ho farà ningú. Cadascú des del seu lloc que faci la seva aportació.
Mobilitzem-nos per la independència i assolirem l’objectiu!
santcugat@assemblea.cat
Seu social: Cristòfor Colom, 24
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok