Creu Roja i la Fundació Abertis llancen una campanya sobre seguretat viària dirigida als j

'La campanya, que usa l’etiqueta #KM0DRAMA, compta amb la participació dels influencers Laura Llobet i Joan Grivé'

Coincidint amb el període estival, la Creu Roja i la Fundació Abertis llancen la campanya “KM. 0 DRAMA” d’abast estatal en les xarxes socials, dirigida especialment als joves, per a conscienciar sobre seguretat viària i recordar consells bàsics que cal tenir presents en els desplaçaments per carretera i autopista. La campanya, que usa l’etiqueta #KM0DRAMA, compta amb la participació dels influencers Laura Llobet i Joan Grivé, dos dels creadors de continguts més coneguts entre el col·lectiu juvenil, i consta de sis vídeos breus que de manera plana i desenfadada tracten qüestions com a quines mesures de seguretat cal adoptar abans de començar el viatge, consells per a promoure la seguretat viària i fer-los prendre consciència del seu paper a l’hora de viatjar de manera segura.

Creu Roja a Sant Cugat del Vallès- Rubí - Valldoreix

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem