Cursos d’estiu a l’Ateneu: descobreix-los per temàtiques i apunta-t’hi a temps!

'Aquest estiu, aprèn i cuida’t amb els tallers de l’Ateneu'

Aquest estiu, aprèn i cuida’t amb els tallers de l’Ateneu. Dins de Cuina i Gastronomia oferim el Taller de cuina i pastisseria saludable per a infants i joves i cursos com Cucina italiana in italiano, Alimentació saludable (07/07), Pa artesà amb massa mare (08/07), Pans nòrdics (10/07), Cuina vegana per a tothom (15/07), Cuinem amb l’albergínia (17/07) o Samfaina i escalivada (23/07).

Si t’agraden els idiomes podràs estudiar italià, francès, alemany o anglès des de zero o aprofundir en nivells més avançats.

Si vols cuidar el Benestar del teu cos i ment, les propostes comencen amb els Monogràfics de Lujong.  A partir del 30 de juny podràs triar entre Ioga Hatha, Ioga salut, Ioga Hatha-Vinyasa, Pilates, Ioguilates, Pilates tonificació, Treball específic de sòl pelvià i core, Animal Flow, Cos en salut i moviment, Risoteràpia, Mindfulness… I si t’agrada ballar, et proposem Linedance Country, Salsa i Batxata, Balls de saló, Zumba, Dansa Jazz o Dansa Vital.

Ateneu Santcugatenc – Centre Cívic Sant Cugat

Avinguda de Gràcia, 16 - 936 745 195

www.ateneu.cat

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem