L’equip sub-16 A de la Penya Blaugrana Sant Cugat-H8S es va proclamar campió de lliga del grup 17è de 2a Divisió, el 17 de maig, quan faltaven dues jornades i ha assolit l’ascens a 1a Divisió, entre setze equips.
L’equip, que té un balanç de 26 victòries, 1 empat i 1 derrota, ha estat integrat pel porter Jorge Comajuncosa i els jugadors Tiago Guillem, Marc Casas, Guillem Puigross, Aran Tinto, Víctor Bartomeu, Jirayr Manrique, Pau Soler, Marx Ramos, Aimar Elejabarrieta, Mattia Colombatti, Jahir Andino, Ivan Anguren, Pau Alfonso, Dani Gallego (capità), Iker Castillo, Oriol Pujol, Gerard Realp i Ton Franquesa.
El cos tècnic està format per Óscar Sánchez (1r entrenador), Franklin Velásquez (2n entrenador) i Nil Flamarich (delegat).
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok