Aquest és el títol de la nova novel·la del nostre amic Carles Cabanas, que presentarà a la Llar d’Avis el dijous, 19 d’octubre, a les 19 h: “Els núvols ja no hi són”
L’entrada és oberta a tothom i informem que, tal com diu el cartell, “en acabar hi haurà una sorpresa”. Esperem que, per part de la Llar hi assisteixin els membres del Taller d’Escriptura Creativa i els del Grup de Lectura. Aquests, a més, després d’unes setmanes tindran una nova sessió amb ell per fer els comentaris i la crítica del llibre.
El Taller d’Escriptura creativa és un dels que, al començar el nou curs, no solament s’ha omplert, sinó que n’han quedat a fora unes quantes persones i per això estem mirant d’engegar un segon grup. Això mateix ens ha passat amb el Taller de Ceràmica, els Tallers de Fer anar el cap, les classes de català i les d’anglès elemental. Ja hem pogut trobar solucions, excepte per al d’anglès, per al qual encara estem buscant un nou voluntari.
Carrer de Valldoreix, 9, 08172 Sant Cugat
www.llardavis.santcugatentitats.net
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok