Qui pacta amb aquell que t’ha traït i et continua traint? Cal ser molt ingenu o molt inconscient. L’anomenat pacte per la llengua és una enganyifa que només vol blanquejar el genocidi lingüístic i cultural contra la Nació catalana.
No hi ha cap interès per la reversió dels usos del català, perquè els qui proposen el pacte són el principal actiu contra el català: el mateix partit que va aplaudir l’aplicació del 155 i la repressió salvatge contra el poble català en el seu legítim dret d’exercici de la democràcia. És tan evident el col·laboracionisme del president i dels que donen suport al seu govern que necessiten emblanquinar-ho.
Algú diu: Millor això que res. De debò? No serà que aquest “això” és una manera de camuflar un genocidi lingüístic que ja hores d’ara és massa evident? La solució no és pactar amb els col·laboracionistes, sinó fer la independència. Només sense el jou de l’estat espanyol es poden fer les polítiques lingüístiques que convenen a la Nació catalana.
Per salvar la llengua catalana, independència!
santcugat@assemblea.cat
Seu social: Cristòfor Colom, 24
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok