El Qbasket a la trobada d’escoles de bàsquet de la FCBQ

"Per a elles va ser una experiència inoblidable que volen repetir tan aviat com sigui possible"

El passat cap de setmana el Qbasket va participar en una de les Trobades del Circuit d’Escoles de Bàsquet, una iniciativa impulsada per la Federació Catalana de Bàsquet juntament amb els clubs, pensada com una activitat totalment lúdica i no competitiva per als més petits.

Va ser un primer contacte per a les noies de l’Escobol amb el món del bàsquet i una oportunitat per posar en pràctica tot allò que treballem als entrenaments. Ens va costar una mica arrencar i anar perdent la por de botar i a provar alguna coseta, però tot i això s’ho van passar molt bé, i això és el que més importa.

A més de gaudir del bàsquet, la federació havia preparat diferents activitats per celebrar el Dia de la Dona. Es van fer fotos amb una directiva de la federació i amb una jugadora del Grup Barna, els van signar autògrafs i també van participar en un mural de dibuixos pel 8M. Per a elles va ser una experiència inoblidable que volen repetir tan aviat com sigui possible.

#JosocQbasket

Àrea de comunicació Qbasket Sant Cugat

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem