El Dia Mundial del Parkinson se celebra l’11 d’abril, coincidint amb el naixement del doctor James Parkinson, el primer científic que va descriure aquesta malaltia. Us convidem a participar en els actes que hem organitzat enguany.
El primer tindrà lloc el dissabte 11 d’abril a la plaça de l’Om, davant del claustre del Monestir. A partir de les 11 h del matí, podreu participar en diferents activitats que us permetran experimentar en primera persona alguns dels reptes quotidians de la malaltia. Una proposta oberta a tothom, petits i grans, per entendre què implica viure amb Parkinson, fomentar l’empatia i trencar estereotips.
A les 12.30 h, a la mateixa plaça, hi haurà un espectacle de dansa a càrrec del grup Global Movement. L’entrada és gratuïta. A més, el dia 16 d’abril hem organitzat una conferència a la Casa de Cultura amb el títol Genètica i Parkinson, a càrrec de la Dra. Clàudia Ventura. Per a més informació, podeu consultar la nostra pàgina web o adreçar-vos a l’APASC. Us hi esperem!
Associació Parkinson Sant Cugat
Casa de Cultura – Carrer de Castellví 8
08173 Sant Cugat del Vallès
Dilluns i dimecres de 10 a 13 h
93 589 13 82 · aparkinsonsc@gmail.com
Dia Mundial del Parkinson. FOTO: Cedida
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok