Després d’un cap de setmana intens i emocionant amb la trobada d’esbarts de l’Esbart Mediterrània, la representació de ‘Principio de incertidumbre’ de Fila-Zero, l’espectacle ‘Labor’ de Pepe Seguí i la segona edició de la Plaça del Cor, encarem nous moments destacats. Aquest dissabte celebrarem la mostra dels 20 anys de les Puntaires a la plaça Barcelona, abans d’arribar a una de les grans cites del calendari: Sant Jordi.
Com cada any, La Unió Santcugatenca serà present al carrer, participant en una jornada que omplirà el centre de vida i cultura. Ens trobareu a la plaça U d’Octubre, on membres de La Coral La Unió i de les Puntaires oferiran roses, mantenint viu l’esperit comunitari de la diada i contribuint a fer-la possible des del teixit associatiu. Acompanyant-les, hi trobareu una parada informativa de l’entitat, un espai per compartir projecte i continuar teixint vincles amb la ciutat. Durant la jornada també podrem gaudir de l’actuació dels Bastoners de Sant Cugat.
Bon Sant Jordi!
Avinguda de Josep Anselm Clavé, 13-17
08173 Sant Cugat
teatrelaunio.cat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok