El va botó vermell

"En l'últim any, la Creu Roja ha atès 144.912 persones mitjançant el servei de teleassistència domiciliària i mòbil"

En l'últim any, la Creu Roja ha atès 144.912 persones mitjançant el servei de teleassistència domiciliària i mòbil, que més enllà del ‘botó vermell’ compta amb una xarxa de persones que donen suport emocional i acompanyament en cas de emergència. La teleassistència no és només un servei que beneficiï a la gent gran: és part de la protecció que se'ls pot oferir a les dones que sofreixen violència de gènere, persones amb malalties cròniques, persones que han sofert un accident o operació o qualsevol que es trobi en situació de solitud. Saber com es troben, ajudar-los, prevenir i detectar altres necessitats. La teleassistència mòbil, a més, acompanya als seus usuaris i usuàries també fora de casa, perquè siguin independents i puguin realitzar les seves rutines amb tranquil·litat i seguretat. La pàgina web de Teleassistència de Creu Roja compta amb una versió accessible que permet a les persones cegues, sordes o amb dificultats visuals o auditives accedir a tota la informació del servei.

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem