Des de l’Ateneu ens sumem un any més a la celebració del 8M amb una programació que vol posar al centre la reflexió, la creació artística i les veus de dones des de diferents àmbits.
El 5 de març acollim la xerrada “L’autoajuda no et farà feliç”, amb Alba Lafarga dins del Cicle de Salut Mental. El dia 6 inaugurem l’exposició “In natura”, de la biòloga i il·lustradora Assun Savall. El 7, la Pallassa Lola ens explicarà el conte tradicional “L’Àvia Grill i la defensa de l’aigua”.
El 10 de març, les Tertúlies Literàries amb l’AGF ens parlaran de Nicole Brossard, figura clau del pensament poètic i feminista. El 12, el cicle Qgat Negre organitza la presentació de “Flors per un cadàver”, d’Anna Casamitjana, premi Cubelles Noir a la millor novel·la negra escrita per una dona en català. El dia 20, commemorem el Dia Mundial de la Poesia amb un recital de Raquel Santanera i Glòria Coll Domingo, que combina paraula i música. I el 26, dins La Cambra de l’Ateneu, acollirem el concert de Tànit Navarro.
Ateneu Santcugatenc – Centre Cívic Sant Cugat
Avinguda de Gràcia, 16 - 936 745 195
www.ateneu.cat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok