La Comunicació Interna

És un procediment de comunicació estandarditzat que utiliza diferents eines per tal que els treballadors es comuniquin entre ells i amb la direcció de l’empresa

Avui parlarem del Pla de Comunicació interna, que cau directament en mans del departament de RH.

Si és una empresa de dos-tres treballadors no caldrà tenir-lo, però si l'empresa té més de 50/100 treballadors en endavant, és molt enriquidor que existeixi. Es tracta simplement de tenir un procediment de comunicació estandarditzat que pot utilitzar diferents eines per tal que els treballadors es comuniquin entre ells i també amb la direcció de l'empresa.

Que pot contenir un pla de comunicació intern?

- Una web interna per comunicats de tota mena.

- Un taulell amb informació dels aniversaris del mes a la vista per tal que tothom pugui felicitar-se mútuament.

- Anuncis interessants entre treballadors (vendre una moto, tenir disponible una habitació a casa per llogar, etc.).

- Les formacions del mes (així si hi ha alguna formació que es fa i t'interessa, pots apuntar-te).

- Una bústia de suggeriments anònima.

- Una revista interna que expliqui coses variades, acudits, etc.

- Esmorzars amb direcció (cada mes es fa un esmorzar a una sala amb un grup de treballadors, amb pastes i cafès amb part de la direcció). És el moment per apropar-se, per veure's de prop i per reduir les distàncies que es fan sempre entre treballadors i directius.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem