Abans del 5 de gener cal escriure la carta als Reis Mags i enviar-la per correu electrònic o per correu tradicional

Infantil

Els Reis Mags

Ester Ballart, escriptora
Un animal molt fort que pot estar molts dies sense menjar i beure gràcies al gep que té a l’esquena, en el qual hi acumula l’aigua i el greix que necessita per sobreviure. Els temps canvien i com cada any ses majestats arribaran amb helicòpter a Sant Cugat la vigília del dia de Reis, des d’on pujaran a les seves carrosses i començaran el recorregut per tota la ciutat.
Repartiran caramels al llarg de tota la cavalcada i s’aturaran al Monestir per fer l’adoració al nen Jesús, finalitzaran el recorregut a la plaça de la Vila on seran rebuts per les autoritats.

La feina més feixuga els arribarà al vespre, quan hauran de repartir les joguines per totes les llars de Sant Cugat, una tasca difícil però que porten fent des de fa segles. En algunes cases s’hi troben un petit refrigeri i això els permet continuar treballant amb eficàcia. Però abans cal escriure la carta als Reis Mags i enviar-la per correu electrònic o per correu tradicional.

Ses majestats repartiran joguines per a totes les edats i ben segur que l’encertaran. Els nens i nenes es diverteixen amb joguines des de fa molts segles i és pràcticament impossible saber quan van aparèixer les primeres: s’han trobat nines romanes i, fins i tot, egípcies. Les joguines ens diuen moltes coses de les persones que les utilitzaven i per això actualment hi ha museus que les exposen. Si els voleu conèixer avui us en recomanem un parell a les pàgines web que molen.

ENVIA'NS EL TEU CONTE!

Escrius contes?
T’agradaria que sortissin publicats al TOT? Sabem que entre els nens i les nenes de Sant Cugat hi ha bons escriptors. Si n’ets un, envia’ns el teu conte a l’adreça petitot@premsalocal.com.

Anima’t, que ja n'hem publicat uns quants!