La cuina de la Carmeta
“Des de 1957, tenim com a objectiu aportar qualitat a la vostra taula. Avui podem dir que ho fem i seguim treballant perquè això sigui el més important”
A partir d’una acurada selecció de productes propis, no intervenen ni congelats, ni enllaunats, a la cuina de la Carmeta s’elaboren deliciosos plats cuinats per als paladars que busquen l’autèntic sabor de les verdures més fresques.
Una cuina natural on contínuament s’afegeixen nous plats i noves idees… innovació natural amb els sabors de sempre. El ventall tant de productes com de plats per endur és tan ampli com variat: amanides, verdura neta, verdures i llegums cuits (18 varietats), cremes i caldos (de carbassa, de pastanaga, de xampinyons, de carxofes…) i més de quaranta especialitats (canelons de bolets, boletes de poma i panses, cuscús vegetal, hamburguesa de tofu amb ceba, creps de xampinyons amb brie, musaka, macarrons amb bolonyesa de tofu…).
No us perdeu la cuina supersaludable de la Carmeta, la cuina dels sabors!
Que vagi de gust!
Més informació
