El Teatre-Auditori Sant Cugat acull diumenge, 7 de maig, l'espectacle de dansa "Les quatre estacions", d'Ilia Jivoy.
Els ballarins i ballarines del PAR en Dansa recrearan "Les quatre estacions" amb coreografia d'Ilia Jivoy, considerat com un dels millors joves coreògrafs provinents del del Teatre Mariïnski de Sant Petersburg.
El 2012, el productor, pianista i compositor britànic d’origen alemany, Max Richter, va editar el disc Recomposed by Max Richter - Vivaldi - The Four Seasons. Aquest treball, d'un dels referents actuals de la música clàssica i minimalista, va captivar al coreògraf, Ilya Jivoy i el va inspirar per crear aquesta coreografia per a 16 ballarins.
Guardonat amb el premi "Esperança de Rússia" i considerat pel Teatre Mariïnski de Sant Petersburg com un dels millors joves coreògrafs de la seva generació, les seves creacions es caracteritzen per la fusió orgànica de tècniques de dansa clàssica i contemporània.
Fitxa artística: Espectacle per a 14 ballarins/es. Coreografia: Ilia Jivoy. Música: Max Richter a partir de Les Quatre Estacions d'Antonio Vivaldi. Producció: Factoria Cultural de Terrassa i PAR en Dansa (Programa d'Alt Rendiment en Dansa).
Durada: 55 minuts.
Més informació i venda d'entrades: Teatre-Auditori
Fitxa de l'activitat:
Activitat: Dansa. "Les quatre estacions", d'Ilia Jivoy
Dia i hora: 7 de maig a les 19 hores
Lloc: Teatre-Auditori Sant Cugat
Preu: 24€
Organitza: Ajuntament de Sant Cugat
Dades Activitat
Data: Diumenge, 07 de Maig de 19:00 a 20:00 de 2023
Preu: 24
Organitza: Ajuntament de Sant Cugat
Afegeix-ho al calendari
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok