Borja Ferrer tornarà a ser l'entrenador de l'Oxigen Patí Hoquei Club Sant Cugat femení en la temporada 2025-2026.
Ferrer ja va entrenar l'equip femení del club després que aquest decidís rescindir a Beto Borregán l'any 2024. Anteriorment. Ferrer ja havia entrenat al filial masculí i havia estat jugador del club.
Un equip que continua creixent
Borja Ferrer es planteja la temporada 2025-2026 com una temporada en la qual l'equip "segueixi creixent". Ferrer ha recordat que es tracta d'un equip jove que ha de continuar treballant per a prosperar: "No hem d'oblidar que som un equip molt jove, diria que el més jove de tota l'OK Lliga Iberdrola. Hem d'aconseguir que l'equip estigui preparat per a competir en totes les competicions, però també facilitar que aquestes jugadores segueixin creixent i es vagin apropant a la seva millor versió".
Borja Ferrer entrenarà el Patí Hoquei Club Sant Cugat femení per a millorar en l'OK Lliga. FOTO: Cedida
Objectiu: OK Lliga Iberdrola
Pel que fa als objectius, l'entrenador ha assegurat que l'OK Lliga Iberdrola està en el punt de mira: "La nostra classificació dins de l'OK Lliga Iberdrola ha de ser l'objectiu principal. No parlo de guanyar títols, però l'OK Lliga Iberdrola és la competició més complicada de totes, i hem de fer passes endavant respecte a la temporada anterior". Ferrer ha assegurat que la temporada 2024-2025 ha estat un "curs positiu" perquè l'equip "ha competit molt bé excepte en dos partits", "ha intentat proposar i córrer" i, "quan ho ha aconseguit, ho han passat bé".
Tot i això, l'entrenador ha recorregut que hi ha aspectes a millorar: "Es tracta d'un equip molt jove i hi ha mil coses a millorar. Però tenim certa tranquil·litat, ja que el nivell de concentració i la qualitat dels entrenaments durant la setmana em fan estar bastant segur que aquests objectius de creixements es compliran i elles acabaran responent sobre la pista".
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok