Moltes cares noves en la UESC en la seva 2a temporada a la Lliga EBA

Només Patrick Reyes i 3 jugadors del planter continuaran defensant la samarreta vermell-i-negre

El masculí de la Unió Esportiva Sant Cugat competirà per segona temporada consecutiva a Lliga EBA i ho farà amb un equip molt renovat. Amb això, els santcugatencs buscaran lluitar per la permanència amb Patrick Reyes com a referent i únic jugador amb fitxa en el primer equip la darrera temporada.

Més info: El CB Tarragona, primer escull de la UESC per a la nova temporada a Lliga EBA

Així doncs, el pivot continuarà una temporada més al capdavant de l'equip, juntament amb els alers Gerard Castells i Rai Solivelles i el base Edu Calpe, tots ells del planter santcugatenc. A més, se sumen a l'equip els pivots Sandro Crespo (CB Castelldefels), Gerard Solà (CB L'Hospitalet) i Carlos Rodríguez (CB Sant Feliu), els alers Bernat Camarasa (CB Roser) i Ferran López (SESE) i el base Pau Trunyó (CB León).

Aquesta renovació esdevé de les múltiples baixes que enguany ha patit l'equip: Albert Prior ha fitxat pel SESE; Luís González va marxar durant el curs de la darrera temporada; Àlex Ndoye ha tornat a França; Marc Algar es manté lesionat; Rafa Melgarejo jugarà professionalment a Veneçuela; Pol Rodíguez defensarà la samarreta del FC Martinenc; Nil Baquès ha estat fitxat pel CB Igualada; Sergi Estany es trasllada a Londers; Aleix Olivé deixa les pistes de bàsquet i Roger Aldeán provarà sort en un altre equip. D'altra banda, Oriol Centelles jugarà amb el filial.

Norberto Guerra, tècnic del conjunt santcugatenc, considera que el debut de la UESC a Lliga EBA "va comportar molt de desgast" i que era necessari "fer una reestructuració". A més, Guerra ha explicat que l'objectiu d'aquests nous fitxatges és "millorar el rendiment de l'equip, i és que hem incorporat a jugadors amb molta experiència en la competició, que volem combinar amb la joventut de gent de la casa".

Més info: La UESC confia en Norberto Guerra per consolidar l'equip a Lliga EBA

Amb tot, el tècnic no dona l'equip per tancat: "Mirarem de buscar algun jugador exterior, jove, que ens pugui ajudar en les rotacions, i buscarem incorporar algun jugador gran que pugui estar sota els pals" i és que ara mateix els santcugatencs no compten amb cap 5.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem