L'atleta santcugatenca Jaël Bestué s'ha classificat per a la final del relleu 4x100 metres femení del Campionat Mundial d'Atletisme de Tòquio. Amb la segona millor marca de la seva sèrie, les de la selecció espanyola s'han classificat directament per a la final, que es disputarà el diumenge 21 de setembre a les 14.06 hores.
Jaël Bestué, classificada per a la final del 4x100 metres del Campionat Mundial de Tokyo. FOTO: @jaelbestue
L'equip espanyol, format per Esperança Cladera, Jaël Bestué, Paula Sevilla i Maria Isabel Pérez ha aconseguit una marca de 43.53 segons. La primera posició de la sèrie se l'ha endut Jamaica amb una marca de 41.80 segons.
Ara, Bestué es prepara per a disputar la final amb la selecció espanyola i lluitar així per a aconseguir la primera posició de relleu 4x100 metres del Campionat Mundial d'Atletisme a Tòquio.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok