El santcugatenc Óscar Coll s'ha alçat campió de la Copa de la Kings League amb Porcinos FC de l'Ibai Llanos, després de guanyar la final de la competició per 5 a 16 vers Ultimate Móstoles, en una final disputada el diumenge 16 de novembre. Amb 2 gols durant aquesta competició, Coll va ajudar l'equip a alçar-se amb el títol i aconseguir ser el representant estatal en la Copa d'Europa.
Porcinos FC va classificar-se per la Copa, després de finalitzar en la 4a posició del grup A, un cop acabada la primera volta, aconseguint bitllet per disputar la prèvia de la competició. En aquest partit, l'equip d'Ibai Llanos va eliminar a xBuyer Team per 4 a 9, mentre que en els quarts de final derrotava a La Capital CF de Lamine Yamal per 3 a 11, amb un gol del santcugatenc. Finalment, en les semifinals, Porcinos FC vencia 5 a 9 a Pio FC, aconseguint així el pas per a la final.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok