Paula Ramírez ha aconseguit un or en natació sincronitzada a la Copa del Món de Markham, al Canadà (rutina lliure). Ho ha fet amb la selecció espanyola al costat de les seves companyes Cris Arámbula, Txell Ferré, Marina García Polo, Denis González, Alisa Ozhogina, Sara Saldaña i Iris Tió.
L'equip liderat per Andrea Fuentes ja havia triomfat a la primera Copa del Món de l'any a París (França) i a Somabay (Egipte). Ara, a la Copa del Món de Markham (Canadà) ha guanyat sis medalles en la primera jornada (quatre ors i dues plates).
Així doncs, l'or en rutina lliure ha arribat en la segona jornada de la competició, en la qual l'equip estatal ha demostrat el seu gran talent. Les noies d'Andrea Fuente han rebut una puntuació de fins a 312.9363 punts, amb uns resultats de 144.1500 en impressió artística; i 168.7863 en execució. I és que Paula Ramirez i el seu equip van superar a les rivals en tots els sentits, guanyant amb notable diferència tant al Japó (294.9916) com als Estats Units (291.1363), els quals van completar el podi canadenc.
Quan acabi la Copa del Món canadenca, l'equip espanyol de natació artística assistirà a l'Europeu de Portugal (del 2 al 5 de juny); la Superfinal de la Copa del Món a la República Popular de la Xina (del 13 al 15 de juny); i el Mundial de Singapur 2025 (del 18 al 25 de juliol).
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok