La Unió Esportiva Sant Cugat (UESC) ha apallissat el Bàsquet Club Tecla Sala per 90 a 60 aquest diumenge 19 de gener.
La primera part ha començat bastant igualada i, tot i les magistrals jugades d'Adrià Marc Amabilino, també ha finalitzat de manera molt ajustada (25-24). De fet, tot i que els santcugatencs no han jugat malament durant la primera part, Amabilino ha estat pràcticament l'únic que s'ha pogut lluir encertant una cistella rere una altra.
Triple de Brehima Seydou Traoré (UESC). FOTO: Lluna Fabregat
Massa a prop dels contrincants en el marcador, els santcugatencs han apretat fort a la segona part, accelerant el ritme i sent cada cop més precisos. El descans ha servit a l'equip per a aclarir l'estratègia i els jugadors han sortit al camp renovats. Així doncs, durant la segona part, els santcugatencs no han parat de sumar punts, deixant cada cop més enrere als del Bàsquet Club Tecla Sala. Això s'ha degut als encerts d'Amabilino, però també als de Christ Vainqueur Bonazebi i els grans triples de Brehima Seydou Traoré.
El treball en equip, la rapidesa i la precisió han fet que la UESC aconseguís una contundent victòria (90-60) davant un Bàsquet Club Tecla Sala que va dues posicions per davant en la classificació (sisè).
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok