Vicio obrirà el seu primer free-standing de l'estat espanyol a Sant Cugat

El nou edifici s'instal·larà a la zona de Can Solà de Sant Cugat

La cadena d'hamburgueses de qualitat Vicio obrirà un nou establiment a Sant Cugat, tal com ha pogut saber el TOT Sant Cugat. La marca, especialitzada en menjar per demanar a casa (delivery) i per anar a buscar al restaurant (take away), posarà en marxa al municipi el seu primer restaurant free-standing de l'Estat espanyol. Es tractarà d'un edifici independent, amb espai per menjar al mateix establiment i servei de recollida d'encàrrecs amb cotxe. El nou restaurant s'ubicarà a l'espai de Can Solà.

En concret, el nou edifici es construirà a la parcel·la on inicialment estava previst fer-hi unes pistes de pàdel, entre el Burger King i el Kentucky Fried Chicken (KFC). Amb aquesta obertura, VICIO se sumarà a l'oferta de restauració de la zona, on també hi ha un Viena, un Burger King, un KFC i un McDonald's.

Un altre establiment

Amb aquesta obertura, VICIO passarà de tenir un a dos establiments a Sant Cugat, on ja és present des del març del 2023 amb un local al passeig de Francesc Macià especialitzat en take away i delivery. La cadena, que actualment compta amb 43 restaurants, continua així el seu pla d'expansió.

Història

Vicio va néixer a Barcelona el 2020 i en pocs anys s'ha convertit en una de les marques de restauració de més creixement a l'estat. L'empresa va ser fundada pels emprenedors Aleix Puig, guanyador de MasterChef 7, i Oriol de Pablo. El seu objectiu era reinventar el concepte de l'hamburguesa a domicili amb una experiència de marca molt cuidada.

Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem