Elisabet Franch és la nova solista de l'Orquestra Simfònica de Suzhou a la Xina

La flautista santcugatenca començarà a l'octubre la temporada amb l'orquestra xinesa

La flautista de Sant Cugat Elisabet Franch ha guanyat l'audició de Solista Assistent a l'Orquestra Simfònica de Suzhou, Xina. La santcugatenca ho ha anunciat públicament mitjançant les xarxes socials.

La temporada començarà el pròxim mes d'octubre, i el primer concert serà al costat de la prestigiosa violinista alemanya Anne-Sophie Mutter. La seu de l'orquestra és el Suzhou Culture and Arts Center, construït sobre la badia, que alberga al seu interior cinema, teatre, una gran sala simfònica, sales d'exposicions i altres infraestructures culturals.

La flautista era premiada també, el 17 de juny, amb la medalla d'or als Global Music Awards pel seu primer treball discogràfic Gypsy Airs, i com a artista emergent. Franch, reconeguda internacionalment, enregistrava el disc Gypsy Airs els dies 5 i 6 de setembre de 2015 al Teatre-Auditori de Sant Cugat amb la productora Solfa Recording. Un disc que es presentava el 29 de febrer d'aquest 2016 al Palau de la Música Catalana.

Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara
Més informació
 
Comentaris

Destaquem