L'Escola de Dansa del Grup Mediterrània ha posat el punt final al curs aquest dissabte 23 de maig a la plaça de l'Om.
Els quatre grups de l'escola, des dels més petits fins als juvenils, han ballat un total de 20 balls, fent coincidir la xifra amb els anys que enguany celebra l'entitat santcuaganteca.
La membre del Grup Mediterrània Anna Mayol ha valorat el curs com a "molt bo, ja a part de la celebració dels 20 anys i els 20 balls que han presentat els quatre grups, de cara el curs vinent, tres balladores de juvenils passaran al grup de grans", fet que demostra la continuïtat que l'entitat es proposava amb la creació de l'escola de Dansa.
Tot i el punt final al curs, l'Escola de Dansa ara prepararà les actuacions de la Festa Major, que serà llavors quan posarà pausa a la seva activitat fins al curs vinent, que començarà a l'octubre.


Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok