L'òpera 'Tosca' arriba al Teatre-Auditori

L'òpera de Giacomo Puccini es representa aquest divendres 9 de novembre coincindint amb la celebració dels 25 anys de l'Òpera Catalunya

Tosca és la primera òpera d'aquesta temporada que arriba al Teatre-Auditori i ho fa amb el Cor Amics de l’Òpera de Sabadell i l'Orquestra Simfònica del Vallès. Carles Ortiz dirigeix la que és considerada una de les òperes més representatives veristes italianes. L'obra de Giacomo Puccini té una posada en escena que combina la força, el dramatisme i la violència amb la passió i la intriga.

La representació que es fa de Tosca a Sant Cugat és una producció d'Amics de l'Òpera de Sabadell per a Òpera a Catalunya i es pot veure aquest divendres 9 de novembre a les 21 hores.

La propera cita amb l'òpera serà el 15 de març del 2013 amb Nabucco, i La Traviata el 3 de maig del 2013. Una programació que és possible gràcies al conveni signat entre el Teatre-Auditori i la Caixa d’Enginyers, ja que gràcies a l'acord de mecenatge es podrà gaudir de la representació de Tosca al Teatre-Auditori.

Òpera Catalunya
Va néixer al 1989 fruit del propòsit de la Generalitat de Catalunya i l'AAOS (Associació d'Amics de l'Òpera de Sabadell) de fer arribar l'òpera a diferents poblacions del territori català. Durant aquest vint-i-cinc anys, el Teatre-Auditori s'ha sumat a aquesta iniciativa tot programant algun dels espectacles del cicle Òpera Catalunya dintre la seva programació estable.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem