Lluís Ribas recapta 4.000 euros per la Creu Roja i el mossén de les Planes

Amb el llibre 'Els colors del Monestir', el galerista santcugatenc continua donant suport a projectes solidaris amb la iniciativa 'Art solidari'

El projecte d’Art Solidari impulsat des de fa tres anys per l’artista santcugatenc Lluís Ribas va començar donant classes de pintura per aconseguir diners amb la finalitat d’ajudar a les persones més necessitades de la nostra ciutat. Enguany es va ampliar amb el projecte Els colors del monestir, llibre compost per 20 pintures de l’artista sobre el tema únic del Monestir de Sant Cugat acompanyats per textos dels escriptors i poetes Sam Abrams, Lluís Calvo, Adolfo Häsler i Marta Pessarrodona. El llibre es va posar a la venda el desembre passat i des de llavors ha recaptat 4.000 euros que es destinaran íntegrament a la Creu Roja i al mossén Pere de les Planes per diferents materials:

A la Creu Roja local de Sant Cugat:
  • 26 Kit higiènic nadó
  • 14 kit alimentació nadó
  • 34 kit alimentació familiar
  • 28 kit bolquer
  • 17 kit neteja llar
  • 7 kit higiènic home
  • 10 kit higiènic dona

Al pare Mossèn Pere de les Planes:
  • 950 litres d’oli d’oliva
"El balanç és molt positiu, ha tingut molt bona acollida", assegura Lluís Ribas, que espera que la iniciativa de l'Art Solidari pugui seguir creixent: "És un projecte que ha de créixer i m'agradaria captar més artistes perquè hi colaborin". "Si l'art pot alimentar l'estòmec, a més de l'ànima, és fantàstic", apunta l'artista. Ribas recorda que el llibre encara està a la venta a diferents establiments santcugatencs i anima als santcugatencs a adquirir-lo per Sant Jordi apuntat que el 100% del preu del llibre es destina a projectes solidaris.

En aquesta ocasió, la Creu Roja i el mossèn Pere de les Planes han estat els destinataris dels diners d'Art Solidari recaptats per Ribas. "La Creu Roja fa una tasca molt positiva i actualment té molta gent a ajudar", destaca l'artista, que sobre el mossén Pere reconeix la seva "labor molt bona".

El llibre segueix estant a la venda a la botiga del monestir, a les llibreries de la ciutat i a l’Espai Lluís Ribas.

Classes solidàries
Art Solidari és un projecte de Lluís Ribas per donar suport a persones necessitades a través de l'art que va engegar fa tres anys amb classes d'art solidàries. Enguany, van començar a la passada tardor i des de llavors s'han recaptat uns 2.000 euros amb aquestes classes i Ribas espera arriba als 4.000 a final de curs, el mes de juny.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem