'Malasaña 32', del santcugatenc Albert Pintó, arriba als cinemes

La pel·lícula de terror dirigida per un santcugatenc s'estrena a les sales del país el 17 de gener

La pel·lícula dirigida pel santcugatenc Albert PintóMalasaña 32, s'estrena aquest divendres, 17 de gener, als cinemes de l'estat espanyol. Una cinta, produïda per Warner Bros, que mostra a l'espectador la història de Manolo i Candela, qui s'instal·len a viure al barri madrileny de Malasaña amb els seus tres fills i l'avi Fermín, en plena transició. El que no saben és que, a la casa a la qual van a viure, no estan sols.

Albert Pintó és director de cinema santcugatenc. FOTO: Yves Dimant

Albert Pintó és director de cinema santcugatenc. FOTO: Yves Dimant

El director de cinema santcugatenc, Albert Pintó, explicava al TOT Sant Cugat com havia rebut l'encàrrec de dirigir aquesta pel·lícula mentre feia de professor a l'ESCAC. "Ara, el cinema està vivint un moment molt dolç en què s'està generant molt material, molt contingut, estan sortint moltes plataformes, i això vol dir que hi ha molt consum", explicava, afegint que aquesta situació porta les productores a invertir en nous projectes. En un d'aquests, van buscar a Pintó que, per la seva trajectòria, encaixava amb el perfil. "Hi ha gent que diu quina sort, i jo dic que no, que estava al lloc esperant des de feia molt temps a què arribés. Has d'estar esperant en el moment adequat en el lloc adequat, però perquè sempre hi eres", apuntava.

Més info: Albert Pintó, la passió pel cinema feta realitat

Pel que fa al gènere, ha estat una bona oportunitat per al santcugatenc. "Sempre m'ha agradat la ciència-ficció i el gènere, és a dir, no he sigut mai molt del fet romàntic o del drama; sempre m'ha agradat una mica més el thriller, l'acció, o la ciència-ficció", admetia. I dins del gènere, li van trucar per fer Malasaña 32. "He sigut director d'encàrrec que se'n diu, perquè em van passar un guió, i el guió era de terror, i vaig pensar que era fantàstic", explicava, afegint que "intervenen uns elements molt de fotografia, de càmera, d'estètica, que ajuden al fet que la història avanci, i no senzillament personatges. La tècnica és molt important, i a mi m'agrada molt: sóc un director molt tècnic", aclaria.

 
Comentaris

Destaquem