L’Ajuntament engega dos nous serveis de suport a les empreses per al postconfinament

L'Ajuntament de Sant Cugat ofereix diversos serveis d'assessorament a les empreses de la ciutat

Amb l’objectiu de facilitar la reobertura dels negocis i donar suport al teixit econòmic del municipi per afrontar la situació actual i de postconfinament, l’Ajuntament de Sant Cugat suma dos nous serveis de suport a les empreses. Per una banda, l'Oficina d'Atenció a l'Empresa informarà i assessorarà les empreses en qüestions com la normativa en seguretat, salut i higiene que hauran de seguir els establiments que poden obrir portes.

Des del 4 de maig són diversos els negocis que poden estar oberts de cara el públic i molts d'ells tenen dubtes sobre les recomanacions i normativa que han de seguir. L'objectiu de l'Ajuntament és ajudar-los a resoldre dubtes en aquest sentit.

Més info: Dubtes entre restauradors davant la reobertura
 
D'altra banda, l'Ajuntament posa a disposició d’autònoms, comerços i microempreses (menys de 10 treballadors) un servei d’optimització del consum d’energia elèctrica que permetrà aprofitar oportunitats d’estalvi per reduir costos. Aquest servei, que oferiran professionals especialitzats, permetrà realitzar un anàlisi de la factura de consum del local amb la finalitat d’obtenir un assessorament que permeti prendre mesures sobre la despesa.

Altres serveis que s'ofereix a les empreses són l'assessorament d’ajuts i subvencions en l’àmbit local, autonòmic i estatal, la mediació de lloguers de locals comercials i el suport a la digitalització de comerços, entre d’altres. Per sol·licitar aquests serveis les persones interessades s’han d’adreçar a l’Oficina d'Atenció a l'Empresa a través d'un formulari web.

 
Comentaris

Destaquem