Banc Sabadell baixarà un 25% els pisos que té en cartera

L'entitat ofereix pisos a Sant Cugat, sobretot en els barris nous com Volpalleres i la Guinardera, encara que també ofereix habitatges de segona mà al centre

L'entitat financera Banc Sabadell aplicarà un 25% de descompte addicional als immobles que té en venda. A partir d'aquest dilluns el grup, amb seu corporativa al parc de Can Sant Joan, aplicarà nous descomptes sobre la seva cartera d'immobles amb l'objectiu "d'accelerar al màxim el procés de reducció de la seva exposició immobiliària". Es calcula que la rebaixa afectarà a més 15.000 habitatges, que es poden consultar al portal www.ofertasolvia.es.

En aquest portal l'entitat ofereix pisos a Sant Cugat, sobretot en els barris nous com Volpalleres i la Guinardera, encara que també ofereix habitatges de segona mà al centre de la ciutat, com el cas d'un pis al carrer de Sant Bartomeu. Amb aquesta decisió Banc Sabadell espera comercialitzar aquests actius abans que entri en vigor, a partir de l'1 de gener de 2013, l'increment d'IVA que grava la compravenda d'immobles i desaparegui la desgravació per la compra de primeres residències.

“Farem un esforç addicional per accelerar el ritme de reducció de la nostra exposició immobiliària, que, després de la incorporació de Banco CAM, s'ha elevat de manera significativa”, ha dit Miquel Montes, director general de Banc Sabadell i màxim responsable de la nova Direcció de Gestió d'Actius.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem