La 2a edició del Sant Cugat Experience tanca amb els objectius complerts

La mostra, amb 120 activitats programades, ha aconseguit potenciar tots els sectors de l’economia local

La segona edició del Sant Cugat Experience ha posat el punt final aquest diumenge, 26 d’abril, amb els objectius complerts. Així ho ha remarcat el tinent alcalde d’Economia, Carles Brugarolas, qui ha destacat que “en termes generals, ha funcionat tot molt bé”.

Tot i que no tots els espais ni franges horàries han rebut el mateix nombre de visitants, Brugarolas ha destacat que “tots els punts de gastronomia han estat un èxit

A més, el tinent alcalde d’Economia ha afegit que amb aquest format de mostra, el Sant Cugat Experience engloba tots els col·lectius de l'economia local i "posiciona Sant Cugat allà on ha d'estar".

Tot i que encara no se sap tot el retorn real que ha tingut la mostra pels participants, Brugarolas considera que cal seguir treballant per atraure més gent de fora de la ciutat.

La gastronomia, el plat fort de la mostra

Les Food Trucks a la plaça de Pep Ventura. FOTO: Lali Puig

Els espais dedicats a la gastronomia, la plaça del Rei, de Pep Ventura i de Sant Pere han estat plens durant tot el cap de setmana, fet que demostra la potencialitat d'aquest sector i l'interès que desperta en aquestes cites.

En aquestes mateixes línies, Brugarolas ha volgut destacar la gran tasca que han fet des de La Cultural amb l'organització de l'espai artístic dels voltants de la plaça de Pep Ventura i de l'espai de degustació de la mateixa.

Segons el tinent alcalde, l'roganització ha aconseguit tornar a engegar la vida que tenia anys enrere el barri.

Sant Cugat a la Butxaca triomfa en la seva presentació en societat

El Shopping Strret Experience es va realitzar dissabte. FOTO: Lali Puig

La targeta de fidelització que ha llançat aquest cap de setmana Sant Cugat Comerç, Sant Cugat a la Butxaca, ha tingut molt bona acollida entre els santcugatencs.

La targeta, que englobarà tots els comerços que es vulguin adherir de l'associació, i servirà per acumular punts i poder-los bescanviar per promocions o altres serveis municipals, ha fidelitzat 1.400 persones. Unes xifres que per a l'associació són "tot un èxit".

Nous reptes per potenciar la marca Sant Cugat

L'espai familiar a la plaça de Barcelona ha estat un èxit. FOTO: Lali Puig

Davant la bona acollida que ha tingut la segona edició del Sant Cugat Experience, Brugarolas ha explicat que una opció que cal tenir en compte és que a banda de la mostra anual que es farà a partir d'ara, anar fent diverses activitats durant l'any dins la marca Sant Cugat Experience.

El TOT ha sortejat un iPad

Sònia Sànchez recollint l'iPad a l'estand del TOT. FOTO: Laura Grau

Durant els 4 dies que ha durat la mostra, el TOT ha estat present a l'espai familiar de la plaça de Barcelona.

Amb la col·laboració de Fem Gresca, el TOT ha pintat les cares de tots aquells nens i nenes que s'han adreçat a l'estand i s'ha fet globoflèxia.

D'altra banda, amb el suport de Mútua General de Catalunya, el TOT ha sortejat un iPad, la guanyadora del qual ha estat Sònia Sànchez Hernàndez.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem