"El luxe és poder viure-hi", polèmica per un cartell de promoció d'habitatges

"Potser la frase no acaba de ser encertada", reconeix l'Ajuntament de Sant Cugat a Twitter

Un cartell d'una promoció d'habitatges a la zona de Can Mates ha aixecat polèmica a les xarxes socials pel seu lema. Concretament, l'eslògan del cartell gegant ubicat a la rotonda del Parc Central és El luxe és poder viure-hi. Cal recordar que Sant Cugat és el segon municipi de tot Catalunya amb el preu de l'habitatge més elevat i el lloguer ha augmentat un 16% en un any.

Mariona Sòria va ser una des les primeres en denunciar la situació, a través d'una piulada a Twitter dirigida a l'Ajuntament de Sant Cugat: "No us inquieta que ens venguin la ciutat així? D'aquí a poc el luxe serà que ens poguem quedar a virue on vam néixer".

La piulada ha estat compartida per més d'una vintena de persones i va generar debat entre santcugatencs a Twitter, que denunciaven el fet que es vengui d'aquesta manera la ciutat.

L'Ajuntament de Sant Cugat va voler respondre la polèmica, també a través de les xarxes socials: "Es tracta d'una promotora privada. Com Ajuntament ens toca promoure polítiques actives d'habitatge que evitin que els nostres veïns marxin". "Seguim treballant per evitar la gentrificació. Ens preocupa i l'habitatge és una prioritat absoluta d'aquest Ajuntament", va afegir el Consistori a Twitter.

Tot i això, finalment l'Ajuntament va reconèixer que la frase El luxe és poder viure-hi no és la més adequada: "Ara bé, certament que potser la frase no acaba de ser encertada".

Més informació
 
Comentaris

Destaquem