El següent acte de la campanya serà el 19 de novembre amb el concert de La Porta dels Somnis com a plat fort. Durant al matí, encara en un lloc per determinar, totes les seccions de La Unió sortiran al carrer per fer un petit tastet de la seva feina i poder mostrar als santcugatencs la vida que respirar l'entitat centenària. El concert del grup santcugatenc serà al vespre a la seu de La Unió i tindrà un preu simbòlic de 5 euros. Part dels diners recaptats es destinaran a l'entitat.
Coincidint amb l'inici d'aquesta campanya d'obertura al poble, s'ha presentat la imatge de la iniciativa, dissenyada per Lourdes Martínez. El logo porta per títol Batega amb La Unió i vol transmetre la idea de què l'entitat està molt viva i fa moltes coses. L'etiqueta #batega s'utilitza, a partir d'ara, com a filtre per parlar sobre la campanya a través del twitter.
Aquesta campanya sorgeix de la necessitat de superar els problemes econòmics que té La Unió. A banda de renegociar el deute, la nova Junta de l'entitat ha decidit fer-se notar més a Sant Cugat i fer veure als santcugatencs la importància i el dinamisme de La Unió. A més, es crearà amb l'Ajuntament una comissió bilateral que servirà per dissenyar un pla de viabilitat que garanteixi el futur de l'entitat. Ara per ara, s'han fet els primers contactes per establir les bases de la futura comissió, que començarà a treballar les properes setmanes.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok